20 reacties op “Donna wint CAC in Gelsenkirchen!

  1. Wat een geweldig verslag van een hele leuke dag. Het regende steeds weer opnieuw als we de ring in moesten, maar als je hartje maar warm is zoals Ad altijd zegt!!
    Nogmaals gefeliciteerd met Donna en eerlijk is eerlijk, je hebt haar erg goed geshowd!

  2. Gefeliciteerd !!!!! jammer van de regen,maar Ik weet ook niet wat ik liever heb die regen van gisteren of de 34 graden van vorige week, om met mijn beesten wat te gaan doen.Enne die andere 3 komen er ook nog wel !!!!!

    • Ik denk dat ik achteraf toch ook voor de regen zou gaan, Yvonne, ik ben met 34 graden ook niet op mijn best..zou waarschijnlijk een rondje kruipen ipv hollen geweest worden..

      • Ja doe voor mij ook maar de regen, de 34 graden van vorige week , ik ging na 15 min al dood toen ik aan het rijden was, moest toen me proeven nog rijden…afzien ook voor Wolk.

  3. Lieve Donna, een bijzondere prestatie: kampioen worden in werken en schoonheid!! Annemarie, jij hebt het showen in je vingers. Nogmaals van harte gefeliciteerd en hartstikke bedankt voor je gezellige aanwezigheid. Een speciale dag met een kampioensrandje……………X

  4. WAUW Annemarie wat een dikke felicitatie zeg!!!
    Je wordt nog een een PRO in het showen…..moet ik toch maar bij jou in de leer….hahahaah
    Helaas van de regen maar ja 36 graden is ook weer niets.
    Het is uit eindelijk een heel bijzonder show weekend geworden die niet snel vergeten zal worden….Nogmaals van ons van Harte Gefeliciteerd met Donna’s CAC ( bloos, bloos, mag ik vragen wat het precies inhoudt…bloos, bloos…..)

  5. Geweldig, Donna’s eerste VDH-CAC! Dat duitse systeem, dat aan de winnaars van de diverse klassen een CAC toekent (mits zij een uitmuntend krijgen) spreekt mij wel aan, en ik vind het dan ook echt jammer dat wij zo ver van Duitsland af wonen -niet alleen om de CAC’s maar ook omdat er zoveel heerlijke buitenshows voor whippets worden georganiseerd. In Oostenrijk hebben ze dit systeem ook, en het is heel wat prettiger dan die ene felbegeerde CAC die bij ons te vergeven is per geslacht. En op deze manier krijgt het winnen van de gebruikshondenklas de toegevoegde waarde die zo’n klas verdient. Jullie hadden regen, zie ik, maar ook heel veel plezier. En Annemarie, je ziet er heel goed uit! Han en Katja, Ad en Carla ook van harte gefeliciteerd met de mooie successen! En ja, die laatste foto laat inderdaad een perfect passend paartje voor de toekomst zien…..

  6. Hallo Annemarie, wat een geweldig leuk succes in Duitsland. Vooral voor jullie internationale teampje. Een heel mooi vererslag ik heb ervan genoten. Zien jullie binnen kort

  7. Proficiat Donna en Annemarie, op naar de volgende 3 CAC’s !
    En hoe je zo’n tentje moet opplooien, had ik niet beter kunnen omschrijven ;o)
    Jullie hebben er weer een leuk festijn van gemaakt.

  8. Supergefeliciteerd meiden; jullie hebben een prachtige show weggegeven met zijn tweeën. Die andere vier hebben jullie al in de pocket want Donna is natuurlijk de allermooiste. Een welverdiende knuf voor jullie allebei.

  9. wat goed!! wat heb je toch een heerlijk hondje he….ik voel me trots dat ik van haar een zoontje heb.
    Tja,ze zijn alledrie natuurlijk `t einde.
    Jullie hebben weer een fijn weekend achter de rug.Het ziet er altijd zo gezellig uit.Ondanks de regen.
    Groetjes,Brenda

Plaats een reactie